Re: Karty kredytowe - wyjasnienie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 10:27:09 MET

Dnia 16 Feb 97 o godz. 3:02, Tomasz Orzechowski napisal(a):

> No i wlasnie o ten .1% chodzi :)

To co, uwazasz ze generalne zasady dotyczace wszystkich powinny byc
orientowane na ten 0.1% oszustow, czy 99.9% uczciwych?
Jezeli na ten 0.1%, to w kazdym sklepie, zanim zaplacisz za cokolwiek
gotowka, powinienes udowodnic, ze ty tej gotowki aby nie ukradles.
Gdy gdziekolwiek np.w urzedzie legitymujesz sie dowodem osobistym to od razu
powinni sprawdzac w PESELU, czy dane takiego osobnika sie faktycznie zgadzaja.
Jezeli gdzies przedstawiasz zaswiadczenie z jakiejs instytucji, to od razu
powinni dzwonic do tej instytucji i sprawdzac, czy ona takie zaswiadczenie
faktycznie wystawiala... I tak dalej...
Paranoja, no nie?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa