Re: Karty kredytowe - wyjasnienie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 15:21:57 MET

Dnia 11 Feb 97 o godz. 0:18, Tomasz Orzechowski napisal(a):

> A fcale nie, ino trza pcAnywhere Symanteca, albo coś podobnego.
> Dziala po tcp/ip.

Oczywiscie, technicznie *jest* to mozliwe, niemniej jednak nie jest to
cos oczywistego i rutynowo praktykowanego, tak jak telnetowanie na dalekie
hosty Unixowe. I wymaga wspolpracy z "drugiej strony", trzeba tam odpalic te
pcAnywhere. A wiec jezeli z peceta, pracujacego pod winda, znajdujacego sie -
powiedzmy - 600 km ode mnie, ktos dokonuje transakcji z uzyciem mojej karty
kredytowej, to IMHO jest na 99.9% pewne, ze to nie moge byc ja.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl