Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 20:57:15 MET

On Thu, 13 Feb 1997, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Ja mam comments:
>
> Na infoseeku na początku miałem ponad 3.000 serwerów, co mnie
> trochę zaskoczyło (bo tylu jeszcze w Polsce nie ma ... ?)
> Okazało się, że ... oczywiście nie sprawdzał w DNSie,
> czy niektóre nazwy nie są aliasami innych ...
> Jeśli Altavista w ciągu 3 dni zebrała strony z 1700 serwerów,
> to albo na targach była słaba linia, albo Altavista nie pracowała
> w sposób ciągły ?

Wydjae mi sie ze liczba 1700 jest OK. Tyle tez serwerow (okolo) udalo nam
sie przeskanowac - przy czym u nas jest sprawdzane, czy to nie jest czasem
ten sam serwer (poprzez porownanie adresow IP).

> Problemem nie jest wcale zebranie jak największej ilości stron
> w jak najkrótszym czasie, tylko zrobienie tego tak,
> żeby przy okazji nie zapchać innym serwerów lub łącz ...

Dokladnie.

> Np. Leszek Bogdanowicz narzekał kiedyś, że infoseek
> praktycznie zarzynał mu serwer ...

Ale juz teraz nie zarzyna :-)

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii