Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 19:40:05 MET

In pl.listserv.polip Zbigniew S. Borowiec <borowiec_at_rpw.dec.com> wrote:
: Nie wiem czy mogę to zdradzić przed oficjalnym rozpoczęciem testów, ale
: po trzech dniach działania altavisty w Polsce (konfiguracja jak na
: targach pod adresem altavista.digital.com.pl) zostało œcišgniętych
: 598600 stron z 1649 serwerów w domenie *.pl, po zaindeksowaniu zostało
: 463 670 unikalnych stron, oraz 3100 nowych URLi do przeglšdnięcia (stan
: na 13.02.97 godz 13:46:49). Altavista wystartowala z
: http://www.nask.org.pl

: Any comments welcome :>

Ja mam comments:

Na infoseeku na początku miałem ponad 3.000 serwerów, co mnie
trochę zaskoczyło (bo tylu jeszcze w Polsce nie ma ... ?)
Okazało się, że ... oczywiście nie sprawdzał w DNSie,
czy niektóre nazwy nie są aliasami innych ...
Jeśli Altavista w ciągu 3 dni zebrała strony z 1700 serwerów,
to albo na targach była słaba linia, albo Altavista nie pracowała
w sposób ciągły ?

Problemem nie jest wcale zebranie jak największej ilości stron
w jak najkrótszym czasie, tylko zrobienie tego tak,
żeby przy okazji nie zapchać innym serwerów lub łącz ...

Np. Leszek Bogdanowicz narzekał kiedyś, że infoseek
praktycznie zarzynał mu serwer ...

--w