Re: LANG (bylo: Re: content-type=text/html)

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 21:17:06 MET

Artur Czechowski wrote:

> Może mało istotne, ale warto zwrócić uwagę... Z dołu do góry to chyba nikt nie
> pisze, ale z góry do dołu to i owszem...
>
> Pozdrawiam
> Artur Czechowski

Mysle, ze to bylo na pewno przemyslane, zajrzyj pod
http://www.w3.org/pub/WWW/International/, swego czasu
na html-wg_at_w3.org tez toczyly sie dyskusje na ten
temat, z tego co pamietam rzecz bylaby zalatawiana
przez atrybut LANG - przegladarka wiedzialaby sama,
ze dany jezyk jest pisany z gory na dol. Mam tylko
nadzieje, ze bustrofedonem czy "spiralka" nic na
swiecie nie jest pisane :)

--
Grzegorz Staniak                - a freelance at large
<gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl>