Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszukiwarki)

Autor: Qurczak (mk167280_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 10:57:13 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> napisał) w artykule
<32FFBD31.558A1F9A_at_lodz.pdi.net>...
> Zbigniew Zych wrote:
> Ba, ja jestem nawet zdania, że to powinno się
> rozwiązać w sposób pozwalający na mieszanie charsetów w jednym
> dokumencie. Czasem to może się okazać konieczne, jakby ktoś chciał na
> www opublikować słownik polsko-chiński na przykład.

Właśnie, jak to z tym jest? Da się w ogóle to zrobić? Pytam na zapas -
jeszcze nie zrobiłem żadnej strony w HTMLu, ale planuję. Czy można
jakoś mieszać np. polski z rosyjskim? Wstawianie rosyjskich słówek jako
rysunków to przecież makabra... Transliteracja równiez mi się nie
uśmiecha szkoda mi czytających, chociaż może się to okazać jedynym
wyjściem. Zgaduję, że da się to zrobić w IE (podobno jakoś da się tam
zmieniać fonty), ale będzie działało chyba tylko pod Windowsami z IE,
to mnie zupełnie nie zadowala. Co to ma znaczyć, że jeszcze nie
rozwiązano takiego podstawowego problemu - przecież to jest naturalne,
że cały dokument nie musi być w jednym języku? Jakoś we wszystkich
(sensownych) edytorach zmiana fontu / zestawu znaków jest lokalna...

Nieco rozzłoszczony QURCZAK
                        Marcin Kowalczyk
          mk167280_at_students.mimuw.edu.pl