Re: SPAM i inne Re: ADULTS ONLY- Check this out!

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 21:54:26 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: > > Are you into HOT CHAT? We've got the world's largest voice-personal
: No wlasnie. Mielismy przyklad spamu na liscie. No i co ja z tym zrobilem jak
: to dostalem? Po zobaczeniu pierwszych linijek nacisnalem "Delete". I tyle
: trzeba robic ze spamem...
facet, a ja sie wstrzelilem z ciagnieciem nowinek do domu zanim
przyszedl jakis cancel na to; czlowieku, to bylo na wszystkich listach !!!
ja ciagne okolo 100 grup do domu, to sie zdziwilem, ze w niedziele, nagle
tyle artykulow; ten HOT CHAT mial 3.4 KB, to ja pociagnalem 340 KB
dkn...

po czym czytajac nowinki musze te 100 razy nacisnac Delete (lub zrobic
lokalnie cancel, w domu :)

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar