Re: Terminy

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 14:04:52 MET

> home page - wlasna strona w Internecie, wlasna strona internetowa
>
> a przy okazji, jak przetlumaczyc:
>
> Web page - strona internetowa?

Jeszcze troche a dojdzie tu do dyskusji na temat tlumaczen.
I bedzie taka zabawa jak kiedys pismo Komputer zrobilo.
Bedziemy mieli:
home page - Internetowe opisowisko mojej osoby i linkowisko moich znajomych.

Milego tlumaczenia ..... mi sie Strona Domowa podoba.
Czasem doslowne tlumaczenie ma sens. A jesli nie to chyba ktos za duzo czytal
wymienione tu pismo i dla niego mouse to nie mysz a pozycjonowskaznik
stolokulotoczny.

Pozdrawiam ...

  ___ _ _
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak