Re: Ile zl za domene?

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 08:39:22 MET

WebP_at_rtner <okm_at_sprint.com.pl> pisał(a):
> Jak nie za pieniadze, to za co...

> Mozna sobie kupic dom w dowolnym miejscu na swiecie i w ten sposob miec
> taki adres jaki chcesz.

To ja chcę mieć taki adres, jak nasz szanowny pan prezydent (dla
'prestiżu', a nie dlatego, że go lubię. Albo taki adres, jak ma
Clinton. Albo taki, jaki ma Krolowa Elzbieta. Albo taki, jak ma
World Trade Center. A najlepiej wszystkie powyższe.
Ile mam zapłacić?

> Nikt nie mowi o dowolnosci, tylko o barierach finansowych

No właśnie. Ponawiam pytanie: Ile mam zapłacić (byle _LEGALNIE_, bo
moja 'firma' nie chce skalać się przed Urzędem Skarbowym łapówkarstwem).
A najlepiej, zlecę to Twojej firmie, dostaniesz 50% od wszystkich opłat,
które będę musiał wnieść zainteresowanym stronom...

--
-- Andrzej Bort             Technical University of Silesia, Computer Center
-- E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO,MIME compatible)             IRC: Juan