Re: Ile zl za domene?

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 16:07:54 MET

arturcz_at_cyf.gov.pl (Artur Czechowski) wrote:

>Jeżeli dla Ciebie siła pieniądza jest wszystkim, to myślę, że nie mamy
>o czym dyskutować. Enter.

Tu chyba nie chodzi o to ile kto ma pieniedzy ale o to, ze pieniadz
jest naturalnym "regulatorem".
Chyba jasne jest, ze wlasciciel firmy "Kogucik" bedzie wolal
zarejestrowac sobie domene www.kogucik.com.pl niz
www.kogucik.bielsko.pl, chocby dlatego, ze sprawia to wrazenie
powazniejszej firmy... a jesli roznica w cenie nie jest za duza to
dlaczego nie ?
Ceny powinny byc tak ustawione, zeby na .pl bylo stac tylko duze,
ogolnokrajowe firmy - czy to nie wystarczy ? Zaden Kogucik nie bedzie
sie porywal na jakies super nazwy, tylko zarejestruje swoja domene tam
gdzie bedzie najtaniej i wystarczajaco dla niego.
Mysle, ze to jest lepsze niz cos w rodzaju "drugiego urzedu kontroli
publikacji i wydowisk"...

Pozdrawiam,
   http://www.pb.bielsko.pl/~zwirek/