Re: Kablem do Szwecji ?!

Autor: Marcin Piaskowski (zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 16:07:56 MET

Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:

>Wczoraj wyczytałem (GW),
>że będziemy sprzedawać szwedom prąd.
>kablem do południowej szwecji.
>czy na tej zasadzie nie dałoby się zrobić łącza internetowego ?!

Z tego co wiem, to Bydgoska Fabryka Kabli produkuje cos w rodzaju
odgromnika ze swiatlowodem w srodku. Podobno energetyka wymienia jeden
z najwyzszych kabli w liniach przesylowych na ten ze swiatlowodem.
Nie wiem po co im te swiatlowody, ale jesli to prawda, to moze do
worka TPSA, NASK, wpadnie jeszcze jeden wielki sieciowiec...
   http://www.pb.bielsko.pl/~zwirek/