Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 17:27:34 MET

Dnia 7 Feb 97 o godz. 17:21, Gregory BRZESKI napisal(a):

> ONet i PolishWorld sa katalogami bez mozliwosci ich przeszukania i
> niemozna ich porownywac w zadnym stopniu z Yahoo. Natomiast WOW! i WP sa
> przeszukwiarkami typu Yahoo ktore zawieraja katalog, a takze mozliwosci
> przeszukania katalogu na slowo kluczowe.
IMHO jest to drugorzedna roznica - napisalem zreszta "katalogu stron WWW
(nawet z mozliwoscia przeszukiwania)". Istotna roznica jest wg mnie to, ze
zarowno WOW!, WP, ONet, PolishWorld czy Yahoo sa tworzone i
porzadkowane recznie, a Altavista, Hotbot, Infoseek, Sieciowid czy Netoskop
dzialaja automatycznie, w oparciu o "robota" przeszukujacego siec.
(Jak tu ostatnio wyjasnial ktos z WP, WP teraz oprocz katalogu ma takze
"robota").
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl