Re: AltaVista i inne przeszukiwarki

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 20:38:12 MET

On 5 Feb 97 14:39:56 GMT, borowiec_at_rpw.dec.com (Zbigniew S. Borowiec)
>Być może ktoœ jeszcze pamięta mnie jako pracownika UCO Politechniki
>Poznańskiej, mimo iż od pięciu lat pracuję w Digital Equipment Polska.
>Jako osoba z firmy, która jest zamieszana w sprawę AltaVisty czuję się
>"wezwany do tablicy" :) a zarazem chciałbym zasięgnšć Waszej opinii w
>sprawach oczekiwań co do takiej usługi jak AltaVista.

A nie moglbys im zasugerowac zeby sprawdzili ktore z zapamietanych
stron sa juz dawno niektualne?

Tak w ogole Altavista to czasem przyjemna usluga, ale .....
zbyt czesto w praktyce okazywala sie bezuzyteczna.
Moze i podawala wynik, ale co kogo obchodzi jak on jest setny wsrod
200tys dokumentow.
Oczywiscie poprawienie tego to temat na dluzsza dyskusje, ale moze
daloby sie dorobic chocby raportowanie liczby "trafionych" slow.

Jarek