Re: 0202122 się wiesza!

Autor: Qurczak (mk167280_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 17:29:31 MET

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<199702050540.GAA04682_at_ornak.waw.pdi.net>...
> Dolacze sie do ogolnych uzalan bo sie powstrzymac nie moge.
>
> On 4 Feb 97 at 20:35, Qurczak pisal(a):
>
> Temu to dobrze...lampki ma. Ja nie mam lampek i musze polegac na
> wlasnym sluchu.

Lampki mam na ekranie! :-) Na pasku zadań, koło zegara. Bo modem
wewnętrzny. I jak tam dwukliknę, to mi się otwiera takie fajne okienko
z rysunkiem modemu z mrugającymi lampkami i informacją, ile w sumie
bajtów wysłałem, a ile odebrałem... Okienko ma w rogu taką samą ikonę
jak lampki koło zegara, ale tam nie mrugają; nie mruga również ta ikona
na pasku zadań na przycisku odpowiadającym temu okienku. Małe Miękkie
się nie postarało.

Brawo!

--
                                 QURCZAK