Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 16:27:53 MET

Dnia 2 Feb 97 o godz. 14:03, Sebastian Malarz napisal(a):

> W Polsce jest podobnie - to wszystko jednak dotyczy sytuacji kiedy
> idziesz do banki i zastrzegasz karte - wtedy posiadacz nie ponosi
> odpowiedzialnosci badz tylko do okreslonej kwoty.
>
> Chodzi mi raczej o to, ze jak ktos wykorzysta moj numer karty w internecie
> to jak ja dokonam jej zastrzezenia to i tak musze zaplacic za wszelkie
> transakcje dokonane PRZED zastrzezeniem.
Nie jestem tego pewny. Po co istnieje cos takiego jak reklamacja transakcji?

> Tak jest niezaleznie od kraju (Polska czy USA) - odpowiada sie za wszystkie
> transakcje DO CZASU zastrzezenia.
O, co do tego to mysle ze NA PEWNO nie masz racji.
Zawsze jest mozliwosc nie uznania transakcji i bank musi przeprowadzic
postepowanie wyjasniajace.
Nawet np. w PKO BP jest na to odpowiednia pozycja w cenniku - ile sie placi
za *nieuzasadniona* reklamacje transakcji (tzn. jezeli po sprawdzeniu okaze
sie, ze to jednak ty tej transakcji dokonywales).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl