Re[2]: Automatic confirmation - Automatyczne potwierdzenie

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 06:53:01 MET

>Czy Szanowny Spammer Pan Skulski zapisal polipa na jakas liste? :>
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)

Bog zaplac za dobre slowo, Panie Szanowny. ;-))

Przerzucilem sie z czytaniem z newsow na moj mailer i zapomnialem usunac
automat nastawiony na 'PGP'. A akurat pierwszy list mial 'PGP' w tytule. ;-))

Przepraszam wszystkich, juz to poprawilem.

NB taki ze mnie spammer, jak z Pana pirat, Panie Poplawski.

Pozdrawiam, Piotr Skulski

--
Uzywasz programow shareware? Zarejestruj!
Juz mozna! W polsce! U mnie.