Re: free.polbox.pl

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 12:03:00 MET

21 Jan 97 08:48:10 GMT, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisał(a):

>oraz (cytuje wiadomosc jaka do mnie dotarla, sam w przeciwienstwie
>do poprzednich adresow, tego jeszcze nie probowalem)

A dokladnie nie jest to konto, tylko forward na wskazany adres
(adresy). Co ciekawe mozna wlaczyc filtr, ktore postingi maja byc
przesylane (byc mozna zrobic tak, ze dlugie na jeden, a krotkie na
inny). Jest tam troche takich opcji - nie bawilem sie nimi.

W sumie jest to calkiem wygodne - mozna dowolnie zmienic wlasne
skrytki, ale adres zawsze bedzie ten sam.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --