Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Marcus Kline (marcus_at_digicron.com)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 06:01:17 MET

On 1 Feb 1997 20:55:39 GMT, "Sebastian Malarz"
<sebmal_at_petex.bielsko.pl> wrote:

>Sprzedawca przyjmujacy zaplate kartami otrzymuje ZAWSZE (za kilkoma
>nieistotnymi wyjatkami) zaplate i to maks. po kilku dniach.
>
>Posiadacz karty moze sobie twierdzic co chce i udawadniac rowniez co chce
>a zawsze bank pobierze mu cala kwote z karty - vide: regulaminy kart.

Nie jestem pewny w jaki sposob prawo traktuje karty kredytowe w
Polsce poniewaz sa one tam uzywane stosunkowo niedlugo. W USA
natomiast zaplata karta kredytowa jest najbardziej korzystna dla
konsumenta poniewaz prawo federalne w tym przypadku placenia
chroni konsumenta bardziej niz inne formy (gotowka, czek, czy
karta debitowa).

Maksymalnie przy skradzeniu karty kredytowej konsument moze
stracic $50. W innym formach placenia nie ma takich ograniczen.

--
Marcus Kline
marcus_at_digicron.com