Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex.bielsko.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 20:23:06 MET

> To samo mozna zrobic z budki telefonicznej glosem. I jaki z tego
> wniosek chcesz wyciagnac?
[...]
> Podstawowym zabezpieczeniem jest tutaj to, ze nie da sie w ten sposob
> zamowic wysylki towaru na adres inny niz adres wlasciciela karty.

Po pierwsze mozna zamowic towar na adres inny niz adres posiadacza karty,
ale zalezy to juz konkretnie od sprzedawcy i jego umowy z bankiem.

Roznica pomiedzy zamowieniem telefonicznym a w internecie polega na tym,
ze jak zamowisz pizze to zawsze bedzie mozna ustalic kto ja zamowil
(po adresie) natomiast jak w internecie oplacisz np. dostep do informacji
to zaden adres nie jest potrzebny i trudno jest ustalic kto to zrobil.

Poza tym karty sa w ogole nie zabezpieczone przed takimi falszerstwami
a banki rzeczywiscie na tym niewiele traca.

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex.bielsko.pl