re LAP - Lista Aktualnych Problemow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 17:40:58 MET

Dnia 25 Jan 97 o godz. 21:26, Tomasz Leszczynski napisal(a):

> Ja nie wiem czy dial-up to wlasciwe rozwiazanie dla Internetu. Dla
> Internetowych technologii dial-up to istotne ograniczenie. A co z
> laczami kablowymi?
Nie bedzie archaicznej ustawy o lacznosci utrwalajacej monopol, beda i lacza
kablowe... To nie chodzi tylko o dial-up. A siec szkieletowa NASK-u to niby z
czyich laczy korzysta?
TPSA - jezeli nie wiesz - to takze np. nadajniki, przez ktore nadawane jest
radio i TV. I jeszcze wiele innych rzeczy.

> [...]
> billboardy) o zamachu na obywatelska wolnosc jaka jest
> zmonopolizowanie tak istotnej dla zycia spolecznego dziedziny jaka
> NIEWATPLIWIE jest telekomunikacja. Jest w Polsce wiele firm ktore
> przez glupote ministerialnych urzednikow ponosza olbrzymie straty
> (ktore sa zyskami monopolocha), sa firmy, ktore tym glupcom (nie tacy
> oni glupi) udalo sie zmusic do kupowania uslug w pewnej okreslonej
> firmie (tzw. mafia telekomunikacyjna, ktorej bossem jest niejaki
> Zielinski). Niech sie teraz te firmy zloza i uruchomia kampanie
> antymonopolowa. To wiecej da niz narzekanie po katach.
TO JEST DOBRY POMYSL! Chyba nawet lepszy niz z GW i Radiem M. :-)))
Ciekawe tylko, czy ktos go zrealizuje...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl