Re: re LAP - Lista Aktualnych Problemow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 17:36:47 MET

Dnia 25 Jan 97 o godz. 15:02, Wojciech Myszka napisal(a):

> Kilka moich uwag do uwag Jarka Rafy o LAP:
[...]
> Problem miewamy teraz inny: routing z Polski do Polski idzie via
> USA, routing z Wroclawia (TPNET) do Wroclawia idzie via Warszawe...
> Swiadczy to o pelnym uwiadzie i baku checi dogadania sie
> poszczegolnych providerow.
Wlasnie kawalek dalej o tym pisalem...

[... o domenach ...]
> To jest oczywiscie najprostsze rozwiazanie. Ja osobiscie polecam
> jednak po raz kolejny lekture odpowiedniego RFC opisujacego zasady
> nazewnictwa w domenie .us. Jednak jak sie chce to sie da.
Ale wlasnie widac ze "sie nie chce". Ja juz nie mam sily klocic sie z tymi co
obstaja za rejestracja w .pl itd. A w koncu co to da? I tak chcac znalezc
okreslona firme/instytucje uzyjesz wyszukiwarki albo whois (wlasnie! kiedy ta
baza?) a nie bedziesz zgadywal adresu domenowego. Wiec naprawde dajmy sobie z
tym spokoj.

> Nie wiem czy nie sprawdza. Swojego czasu na serwerze ftp NASK
> byla taka kartoteka gdzie znajdowaly sie pliki zawierajace
> "sprawdzenie" wszystkich domen krajowych...
Ale chodzilo mi o to, ze nikt nie sprawdza *umiejetnosci administratora*
przed przyznaniem mu domeny! O tym zdaje sie pisal Maciek.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl