Re: Internet & telefony

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 16:09:49 MET

> [...]
> : > Nalezy wiec oczekiwac wzmozonych starach aby takie rozmowy przez
> : > Internet ukrocic bo nie moze byc tak zeby u boku wielkich kompanii
> : > telefonicznych powstala jakas wyjatkowo tania konkurencja [...]
>
> : > ze Panowie cieszcie sie poki wam PITIP sprzetu nie zabierze w
>
> : A jak oni mi taki sprzet namierza ?
> : Mam modem z homologacja ... powiedzmy nawet zgloszony w TPSA to mi
> : moga skoczyc.
>
> Ciekawe czy nie przepisu pozwalajacego odciac Ci telefon za jego
> "nieprawidlowe uzytkowanie". W zasadzie powinien byc.

Jesli mam homologowany modem to nie ma takiego przepisu.
A poza tym jak zlokalizowac ze ja to uzywam do polaczenia z USA przez
Internet ??

> : Musiliby nietylko podsluchiwac dane ale jeszcze je analizowac.
> : 1. Nie bardzo widze jak to technicznie zrealizowac.
> To chyba najprosciej.

Dla powiedzmy 1 mln abonentow to jednak jest.

> : 2. Ciekawe kto by siedzial i sluchal tych bzz bzz :))
> inny modem. Tylko ze chyba im nie wolno tak bez zezwolenia podsluchiwac.

1. Nie wolno ..
2. Taka transmisja to wyglada identycznie jak ftpowanie *.au naprzyklad.

> [...]
> : > Wtedy bedac w Warszawie wykrecam numer warszawskiego hosta, po
> : > zgloszeniu sie go tonowo podaje numer kolegi w Gdyni (pelny),
> : > warszawski laczy sie z gdynskim przez Internet, gdynski dzwoni do
> : > kolegi (lokalnie) i gadamy.
>
> Ale to juz jest! No prawie - dzwonisz normalnie do kolegi i mowisz zeby
> wlaczyl komputer, po czym rozlaczasz sie, obaj dwonicie do lokalnego
> wezla, uzgadniacie adresy i porty i gadacie sobie do woli.
> Za cene dwoch polaczen lokalnych.
> A najsmieszniejsze ze te wezly sa TPSA :-).

Ano to na to juz nic nie poradza.
Ale w sumie to w ten sposob mozna.

  ___ _ _
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak