szukam filtru do makemoneyfastów

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 12:33:11 MET

Coraz częściej dostaję (i pewnie nie ja jeden) e-mail'em różne
śmiecie - zwykle są to reklamy różnych usług albo, co gorsza,
piramidek finansowych. Zwykle łatwo poznać takie listy po subject
(jakieś gwiazdku, wykrzykniki, "słowa kluczowe") i można to kasować
bez czytania, ale dziś zdarzyło mi się, że dostałem takiego
makemoneyfasta, że przeczytałem 2/3 listu zanim się zorientowałem co
zacz.

Pytanie: czy znacie program, który można by wstawić do .procmailrc i
który by wykrywał makemoneyfasty na podstawie treści - miał bazę słów
kluczowych, itp. i gdy rozpozna makemoneyfasta, to żeby wyrzucał bez
czytania i jedynie odsyłał list nadawcy (z Errors-To: /dev/null ?).
Pomocy!

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow