Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 16:02:00 MET

In pl.listserv.polip Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_fuw.edu.pl> wrote in article
: > nie zycze sobie zadnego billingu, niech mnie nawet telekom nacina byle nie
: > za wysoko. Wazniejsze mi to niz mysl, ze policja bedzie sobie mogla przejrzec
: > liste osob z ktorymi rozmawialem nic mi o tym nie mowiac. W koncu jako
: > kompromis wprowadzono zasade, ze dane billingowe sa gromadzone 'obkastrowane'
: > - bez cztrech ostatnich cyfr numeru, i w takiej postaci sa tez wysylane.
: >
: To znaczy Niemczy mysleli ze jak nikt im nie wysyla do domu "itemized
: calls" na rachunku to taka informacja nie jest wogole zbierana i dla
: nikogo dostepna......
: Dobre.

Moze maja przykazanie, ze i gromadzic nalezy informacje obcieta?
Tylko nie wiem, czy z takiego billingu jest wielki zysk.

J.