Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 11:49:31 MET

On 10 Jan 97 at 21:45, Konrad Plich wrote:
> Dokladnie nie wiem ale nasuwa mi sie prosta odpowiedz: Rachunki sa teraz
> wystawiane z billingu nie ma wiec czego drukowac.
>
> Pozdrawiam.
> Konrad
> |______________________________________ //

A do lipca to z czego byly wystawiane ??? chyba nie z wyobrazni.
I jakos nie bylo problemu z drukowaniem stanu licznika.
Mysle tez, ze ktos kto zlecil (zatwierdzil) opracowanie formatki wydruku
i dal takie wytyczne aby pole z licznikiem wstawic, mial chyba na celu stale
informowanie abonenta o stanie jego licznika.
Z pewnoscia nie byl to technik z obslugi czy panienka z BOKu, a jakas persoba
majaca uprawnienia decyzyjne.
A ten kto nakazal wycofanie sie z tego to chyba maciciel (delikatnie mowiac),
ktory widzial w tym jakis cel.
Chcialem zaznaczyc, ze rowniez informacja telefoniczna o stanie licznika
zostala zakazana. I tu prosty przyklad do czego ona byla przydatna:
Przychodzi do mnie znajomy z klatki i prosi mnie o zadzwonienie do USA i nie
chce mnie naciagac na koszty. Dzwonie, pytam o licznik, oddaje telefon
bezprzewodowy sasiadowi do domu zeby bez krepacji sobie dowoli pogadal.
Sasiad gadal 1.5 godz., odniosl mi telefon i pyta ile to kosztowalo.
Dzwonie, pytam o licznik, odejmuje poprzedni stan * 17gr. i sasiad placi.
Potrzebne czy nie ?. Komu to przeszkadzalo ??. Sasiad czeka na telefon juz 10
lat :))))))))) i rokrocznie ma obiecany okolo maja.
Slyszalem (zaznaczam, ze tylko slyszalem), ze jak brakuje na premie, to sie
generuje impulsy na przypadkowych licznikach ;-(
    Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \