Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Martin Morgan (mmorgan_at_envirolink.org)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 13:53:29 MET

> In pl.listserv.polip Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
> : > Ale jak dotad nie odpowiedziales dlaczego TP S.A. wycofala sie z drukowania
> : > na rachunkach stanu licznika, mimo ze na blankiecie wydruku przewidziane jest
>
> : Dokladnie nie wiem ale nasuwa mi sie prosta odpowiedz: Rachunki sa teraz
> : wystawiane z billingu nie ma wiec czego drukowac.
>
> A liczniki jeszcze sa? Czy jesli mam drukowany stan licznika, to on spisany
> z fizycznego urzadzenia, czy tez generowany przez komputer, zeby sie
> billingiem zgadzal?

> [...]

 Ja mieszkam w Sosnowcu i jestem podlaczony do cyfrowej centrali. Na rachunkach mam zawsze stan licznika. Moge rowniez zadzwonic na centrale i za darmo sprawdzic stan licznika ( ze wzgledu na modem robie to kilka razy w miesiacu ). Jak mi sie chce, na cetrali moge objezec sobie wykaz rozmow za dowolny miesiac. Wszystko rejstruja komputery.

Martin