Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Marcin Wasilewski (radmar_at_kam.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 00:14:10 MET

Dnia 10-Sty-97, Jarek Lis napisal:
>In pl.listserv.polip Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>: > No juz tak nie jest - biling podaje czas rozpoczecia rozmowy.

>: Dlaczego rachunek to rachunek a rachunek z wyszczegolnionymi rozmowami to
>: billing czyli tez rachunek z tym ze po angielsku dla jakiegos powodu?

>Dawno nie odwiedzales ojczystego kraju.

>Rachunek to rachunek [a dokladniej biorac Faktura VAT], a billing to
>wydruk rozmow - wydawany osobno i z rachunkiem nie majacy nic wspolnego...

>J.

Mnie interesuje inna kwestia. Dlaczego TP S.A. za wydanie
billingu pobiera oplaty. Jesli place za telefon (i to nie male kwoty)
to pownienem wiedziec za co place. Moim skromnym zdaniem powinien on
byc przesylany z rachunkiem (jesli klient sobie tego zyczy). To co
czyni telekomunikacja mozna porownac do potracenia pieniedzy z konta bez
podania informacji za co.

--
                                          Marcin Wasilewski
                                            radmar_at_kam.pl