Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Przemyslaw Gamdzyk (pegam_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 16:11:46 MET

Michal Jankowski (Wed, 08 Jan 97 15:22:14 MET ) napisal:

> Jest jeszcze jedno miejsce, w ktorym sie czuje naciagany... Otoz, moje
> wlasne obserwacje wykazuja, a ostatnio opisywana w gazetach kontrola
> NIK wydaje sie potwierdzac, ze NIE MA synchronizacji pomiedzy
> impulsami rozliczeniowymi a poczatkiem rozmowy, ergo, pomiedzy 2 a 3
> (3 a 4, 11 a 12) impulsem rzeczywiscie sa 3 minuty, ale pomiedzy 1 a
> drugim nie trzy, tylko dowolny okres z przedzialu 0-3 minuty, zatem
> srednio 1.5 minuty. Analogicznie w przypadku rozmow miedzymiastowych.
>
> Czy moglbys (albo ktos inny, kto sie zna na budowie central)
> potwierdzic, ze to rzeczywiscie tak dziala?

Ja sie nie znam, ale tak na zdrowy rozum, to tanszym rozwiazaniem wydaje sie
byc centralny zegar w centrali, kasujacy impulasmi wszystkie odbywajace sie
rozmowy w stalych odstepach czasu, niezaleznie od czasu rozpoczecia
poszczegolnych rozmow (oczywiscie poczatek kazdej rozmowy to jeden imupls).
Wowczas nawet 10 sekundowa rozmowa, to moga byc dwa impulsy ...

Przemyslaw Gamdzyk