Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 14:49:48 MET


konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich) writes:

> Naprawde polowa klientow odchodzi po obejrzeniu billingu na
> terminalu a 80% reszty spraw to brak bonifikaty za uszkodzona linie
> i inne takie dosyc oczywiste sprawy.

To jeszcze raz ja 8-)

Jest jeszcze jedno miejsce, w ktorym sie czuje naciagany... Otoz, moje
wlasne obserwacje wykazuja, a ostatnio opisywana w gazetach kontrola
NIK wydaje sie potwierdzac, ze NIE MA synchronizacji pomiedzy
impulsami rozliczeniowymi a poczatkiem rozmowy, ergo, pomiedzy 2 a 3
(3 a 4, 11 a 12) impulsem rzeczywiscie sa 3 minuty, ale pomiedzy 1 a
drugim nie trzy, tylko dowolny okres z przedzialu 0-3 minuty, zatem
srednio 1.5 minuty. Analogicznie w przypadku rozmow miedzymiastowych.

Czy moglbys (albo ktos inny, kto sie zna na budowie central)
potwierdzic, ze to rzeczywiscie tak dziala?

Oszustwo na pol impulsu od kazdej rozmowy to niby nic takiego, ale
zakladajac sredni czas rozmowy 6 minut, mamy rachunek zawyzony o
25%...

Czy na wydrukach billingowych jest podany czas rozmow z dokladnoscia
sekundowa?

I w ogole, jak sie taki wydruk zamawia, bo chyba sie w koncu szarpne,
zeby zobaczyc na wlasne oczy? Tylko nie mow, ze trzeba osobiscie
przyjsc do jakiegos urzedu...

  MJ



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:02:01 MET DST