Re: Zludny darmowy dostep.

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 10:04:11 MET

Henryk Skalimowski pisal:

> * - mieszkajac w w-wie masz dostawcow uslug ilu sobie zazyczysz, dlaczego
> wiec upierasz sie na 020 ?
> * - jezeli dzwoniles 2-3 razy i miales zle - po diabla dzwoniles
> tyle razy ? brak tu logiki. modemy sa zajmowane w kolejnosci
> "nastepny-najdluzej-wolny" i nie sadze bys trafial za kazdym razem
> na ten sam modem :) zreszta sadzac po adresie masz wlasny dostep :)
> ciekaw jestem opinii waszych klientow :) u nas kilku przeszlo z nask-u
> bo mieli dosyc arogancji tego MONOPOLISTY (tak - NASk-u). smieszne nie ?

Bo musialem w mozliwie szybkim tempie cos wyslac tak, zeby list zastal
adresata w pracy. Oczywiscie przesiadlem sie po 4-5 probach na Telixa
ale zapomnialem ze posting jest w skrzynce Eudory. A czas gonil...:-)
Jesli chodzi o 0202122 to dopoki TP S.A. nie zakladala mi telefonu
nie bylo problemu :-) chodzilem do PDI osobiscie albo korzystalem
z telefonu i Telixa w pracy. A jak mi zalozyli telefon to...no coz,
w sumie przyjemniej korzysta sie z mozliwosci pracy off-line bez
zadnych dodatkowych zabiegow. Nie znam w koncu programu ktory
umozliwialby mi prace off-line ale nie wykorzystujac PPP. Oczywiscie
moglbym to PPP w PDI wykupic tylko, ze wtedy zabawa kosztuje 2 razy
wiecej.

> * - ciekaw jestem twego zdania na temat ostatnich podwyzek cen energii
> i paliw ...

Bernard Malinowski nazwal to pressingiem podatkowym czyli, jak sadze
niejawnym zwiekszaniem obciazen obywateli na rzecz nienasyconego
budzetu. Ze swojej strony uwazam to za swinstwo bo zamiast jawnie
sciagac takie podatki zeby za nie utrzymac panstwo to sie forse
sciaga cichcem. No, mozna to zrozumiec bo w przeciwnym wypadku zaden
rzad dluzej jak 2 miesiace by sie nie utrzymal (skala podatkowa: 80, 85, 90).

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Moze w koncu przejde na linie dzierzawiona bo powinno to wyjsc taniej
niz placenie horrendalnych rachunkow TP S.A. Na razie nie robilem jeszcze
dokladnego rozeznania wiec moze ktos z listowiczow ma jakies w tym
wzgledzie doswiadczenia?