Re: Odp: Dostep via TPSA? (fwd)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 06:06:22 MET

5 Jan 97 20:59:17 GMT, konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich)
napisał(a):

>Dlatego sprawdza sie zasada ze duzy moze wiecej i dlatego np. Wegrzy
>ktorzy pocieli swoja TP S.A. na kawalki zamiast ja sprzedac w calosci
>wyszli na tym jak Zablocki na mydle. Nie mowiac juz o takiej dynamice
>rozwoju jak w Polsce...

Ale to akcje Malevu (czy aby na pewno pocietego?) sa notowane na
nowojorskiej gieldzie...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --