Re: Odp: Dostep via TPSA? (fwd)

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 21:02:40 MET

On 5 Jan 1997, Michal Jankowski wrote:

> Nie rozumiem? Mowimy o polaczeniu 'detalicznym', w obie strony, hurt
> nie ma tu nic do rzeczy.
My od operatora transatlantyckiego kupujemy piec laczy 2Mb do Stanow a
operator w Stanach kupuje 400x 2Mb do Europy. Do tego zwykle sam jest tym
operatorem transatlantyckim wiec marze nalicza tylko raz.
Dlatego sprawdza sie zasada ze duzy moze wiecej i dlatego np. Wegrzy
ktorzy pocieli swoja TP S.A. na kawalki zamiast ja sprzedac w calosci
wyszli na tym jak Zablocki na mydle. Nie mowiac juz o takiej dynamice
rozwoju jak w Polsce...
Pozdrawiam.
                                Konrad