Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 20:52:42 MET

On Sun, 5 Jan 1997, Marcin Wasilewski wrote:

> Moze cos wiecej, bo teraz naprawde nie wiem o co chodzi.

Przed chwila napisalem...

> Jesli chodzi o zdobywanie kapitalu na rozwoj to od tego sa
> kredyty, nowe pakiety akcji. Ale oczywiscie monopoliscie najlatwiej
> jest przerzucic takie koszty na klienta. Przeciez i tak nie zrezygnuje
> z uslug (z powodu braku firm swiadczacych podobne uslugi). Tak wiec po
> co sie starac? Po co racjonalnie gospodarowac majatkiem i obnizac
> koszty? Jesli prosciej jest podniesc ceny uslug. Klient i tak zaplaci
> bo jakie ma wyjscie.

Pytanie tylko jaki procent pokrywac z kredytow a jaki z zysku. zdrowe
zasady ekonomi mowia chyba cos o 50% a drugie 50% brane z sysku przy 100%
dynamice rozwoju (razem z modernizacjami bedzie pewnie ze 130%) w ciagu
5 lat oznacza wlasnie bardzo wysokie ceny.
Finansowanie inwestycji z kredytu w 90% oznacza jedynie ze trzeba to
bedzie splacac w przyszlosci. Z procentem.

> straty pokryja. A tak na serio to czytajac twoja argumentacje to mnie
> szlak trafia. Troche realnego spojrzenia na swiat. Dlaczego ja mam
> pokrywac Wasze inwestycje? One powinny byc kredytowane i zwracac sie
> podczas ekspolatacji. A nie z wyzysku bezbronnego klienta.

A z czego ? Z hodowli krolikow ?
Pozdrawiam.
                                Konrad