Dlaczego nie free?

Autor: Adam Jarecki (jarecki_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 18:45:43 MET

Padlo pytanie, dlaczego uwazam free.polbox za nie najlepsza usluge. Nie
korzystam ze skrzynki pocztowej na GeoCities, wiec nie wiem, czy maja tam
ograniczenia (robia mi forwarding). HotMail nie ma jednak ZADNYCH
ograniczen i dlatego lubie go najbardziej.

Konto w PDI na razie zatrzymam, przesiade sie po prostu na tanszy
abonament i juz. Potem zaczne korzystac na stale z HotMaila i po jakichs
kilku miesiacach konto w PDI zlikwiduje.

Pozdrowienia

|                         | ========> Adam Jarecki          |
| jarecki_at_lodz.pdi.net    |                                 |
|                         | ======> "Pelikan" on IRC        |
|      http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/5152/       |
	W wieczorowym stroju i w bialym krawacie nawet makler
	gieldowy moze zdobyc reputacje czlowieka cywilizowanego.
					Oscar Wilde