Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 17:11:06 MET

zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) wrote:

> O czym my wlasciwie piszemy? Czy o STANIE LICZNIKA czy o
> NABITYCH IMPULSACH? Bo jak ostatnio widzialem cudzy rachunek (swojego
> jeszcze nie mam) to nabite impulsy tam byly. To chyba nie jest
> wielka roznica - stan licznika albo ilosc wystukanych impulsow?

Tak, ale jak licznik jest "in deep, deep space" to nawet nie wiesz,
czy ta ilosc imp. to jest to co wydzwoniles, czy nie. A jak mialbys
licznik w domu, i za 8:50 lokalnej pokazaloby Ci 5 imp., to juz wiesz,
ze licznik zwalony. A tak...

Taki licznik, zeby sobie popatrzec :(
Ladne chociaz sa? ;-)

pozdrawiam,