Re: Internet za darmo

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 14:42:37 MET

Witam,

Jestem pomyslodawca serwisu free.polbox.pl.
Z wiadomych przyczyn interesuje mnie czemu uwaza Pan, ze korzystanie z
free.polbox.pl jest gorsze od np. geocities ?
Byc moze na podstawie Pana sugestii uda nam sie usprawnic dzialanie serwisu

tak aby byl on lepszy od podobnych na rynku amerykanskim.

Jesli chodzi o stosowane ograniczenia (500 kb/7 dni trzymanej poczty) to
sa to dokladnie identyczne parametry jak w Geocities (tak maja w swoim
regulaminie).
Jedyna roznica jest fakt, ze jesli ktos uzywa (nie musi)
naszego serwera smtp (free.polbox.pl) to do listu ma doklejona krotka
reklame free.polbox.pl.
Jesli chodzi o wlasne strony WWW to my rowniez w najblizszym czasie
bedziemy je dawac (jest to od samego poczatku zaznaczone na pierwszej
stronie naszego serwisu).

Zalezy mi na rzeczowych uwagach dotyczactych tego co nalezaloby u nas
zmienic. Ja osobiscie uwazam, ze wcale nie jestesmy w tyle za Geocities.

Przypominam, ze free jest jeszcze w _fazie_ _testow_, nie da sie zbudowac
polskiego geocities w ciagu kilku dni. Mimo to jednak wszystko dziala
juz prawie niezawodnie - a jest ponad 2.700 kont.
Jesli uwaza Pan, ze cos powinno byc zmienione to prosze to napisac - bede
wdzieczny za sugestie. W koncu po to sa newsgroupy.

Projekt free.polbox.pl jest ciagle w fazie tworzenia, szczegolnie jesli
chodzi o szczegoly zwiazane ze sposobem obslugi np. stron WWW.
Przewaga free.polbox.pl jest jego polskojezyczny charakter, mozliwosc
korespondencji z obsluga w jez. polskim oraz lepsze
polaczenie - poniewaz jest to serwer w sieci TPNET (bedzie wiec mozna sie
polaczyc nawet wtedy gdy lezaloby lacze do Stanow badz szybkosc przeplywu
danych do USA bylaby wolna). Jest to szczegolnie sprzyjajace dla osob
korzystajacych z Internetu za posrednictwem TPSA.

Czekam na Pana uwagi, jesli beda interesujace to jest bardzo mozliwe, ze
znajda odzwierciedlenie w zmianach, ktore dokonamy.

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski