Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 04:58:56 MET

At 02:42 AM 1/5/97 +0100, Nyce Guy pisal:

>To wogole bardzo dziwne ze mozna komukowliek wyslac rachunek bei infomujac
>za co???
>Na pryzklad ze telefon nie informujac kiedy gdzie i jak dlugo
>dzwoniono??????
>To tak jakby za gaz przychodzil rachunek tylko z suma do zaplaty a bez
>stanu licznika i ceny za m^3.
>Ale co ja tam takie rzeczy z Nowego Yorku opowiadam, przeciez kazdy wie ze
>takie zyczenia to fanaberie.
>
>PS Acha, dlacego cena z USA do Polski jest nizsza niz odwrotnie?
>Co jest drozsze w Polsce, bo chyba nie sila robocza?

Tak a propos telekomunikacji.

"Przykladowe wskazniki jakosci dla operatora uslug telefonicznych
wysokiej klasy:

- liczba linii/pracownika obslugi 225
- czas dostarczenia uslugi (instalacja) 1 dzien
- liczba pomylek w dostarczaniu uslug 1/1000
- utrzymanie sieci 2500 linii/1 prac. techn.
- awarie/1 linia/1 rok 0,25
- czas rozpoznania problemu 1 dzien
- czas naprawy 5 dni
- maks. liczba wyjazdow w teren
  pracownikow obslugi techn. 1/zgloszenie
- dokladnosc bazy danych 100 %"

"Telefonia w sieciach kablowych" na podstawie mat. LUCENT TECHNOLOGIES
A.Bak, Piotr Gajowniczek
Przeglad Telekomunikacyjny nr 8/1996

Pisza jeszcze ze nowi operatorzy zanim zaczna walczyc o takie wskazniki
to musza sie rozejrzec dookola, bo nie ma sensu ich zwiekszac bez
wyraznego powodu.

Klient nasz pan?

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski