Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 11:41:33 MET

On 3 Jan 97 at 19:36, Tomasz Leszczynski wrote:

> At 11:22 AM 1/3/97 +0100, Michal Jankowski pisal:

> Ojej! Czy ja pisalem, ze mnie to cieszy bo wreszcie sprawdze ile place
> za 0202122? Mieszkam w Warszawie wiec nie mam dylematu. Ucieszyl mnie
> sam fakt, ze mozna sprawdzic stan licznika w polowie okresu rozliczeniowego
> na przyklad. Jak czlowiek straci rachube to mu sie to moze przydac coby
> sie dowiedzial czy juz ma zacisnac zeby i czekac do nastepnego miesiaca
> czy jeszcze moze poszalec :-)
>
> Z powazaniem
> Tomasz Leszczynski

> [...]
O ile pamietam to w lipcu/96 TellePies przestal nawet drukowac stan licznika
na rachunkach, A BO PO CO jakis tam Kowalski ma znac stan "swojego" licznika.
Jesli bedzie to zatajone to mniejsza mozliwosc ze sie polapie, ze go kantuja.
W Stalowce przestali informowac o stanie licznika na telefon.
TPsa uwaza, ze licznik jest dla niego a nie dla Kowalskiego.
    Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \