Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 01:39:42 MET

At 08:22 PM 1/3/97 +0100, Mariusz Ostrowski pisal:
>Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net) wrote:
>: Powaznie mozna dzwonic na centrale i pytac o stan licznika? WOW!
>: Jutro wyprobuje (dzis za pozno).
>: [...]
>: P.S. A moze to usluga specjalna? Dla znajomych...w koncu gostek w
>: centrali musi wykonac pare ruchow i to BEZPLATNIE. Cos mi to
>: do TP S.A. nie pasuje.
>
>Pomijajac ta nadzwyczaj interesujaca kwestie co sie komu
>dla kogo oplaca robic bezplatnie, chcialbym zwrocic uwage
>na drobny problem tego oto rodzaju - skad taki operator w TPSA
> [...]

A to zalezy. Nie wiem jak to wyglada technicznie ale jesli dzwoniac
z numeru xyz prosisz o stan licznika dla numeru xyz to sprawa jest
oczywista. Chyba ze Kowalski prowadzi dom otwarty i mu sie tam
Malinowski non stop kreci :-) Nie wiem tylko czy taka identyfikacja
jest mozliwa.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski