Re: Beda wybory, bylo: Kij w mrowisko domen

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 01 Jan 1997 - 19:50:43 MET

At 04:22 PM 1/1/97 +0100, Grzegorz Szyslo pisal:

>faktycznie, masz racje. Rzad nie postawi serwera informacyjnego,
>i nie bedzie na nim publikowal w formie elektronicznej np. dziennikow ustaw.
>Dlaczego ? ano dlatego ze pewnym drukarniom jest to nie na reke.

Eee tam. Ilu z dotychczasowych czytelnikow "dziel" drukowanych przez
te drukarnie przesiadloby sie przed monitor? A mnie natomiast ciekawi
kwestia praw autorskich do Dziennikow Ustaw. Moze to glupie pytanie ale
ja sie nie znam. Jesli chce na stronie umiescic pelen tekst jakiejs ustawy,
przeklawiszowany z DZ.U. to moge czy nie? Ajajaj, to na pewno glupie pytanie
ale niech zostanie :-)

>No i ludzie musza sie meczyc. Zamiast przejrzec kilka plikow tekstowych
>z automatycznym wyszukiwaniem czegos tam, musza sie grzebac i przegryzac
>przez tony papierzysk.

Wola. Niektorzy tak starannie unikaja kontaktu z komputerami ze NIC
ich przed klawiatury nie zaciagnie. Wola sie grzebac, kurzyc, meczyc,
sapac, wzdychac, tracic wzrok niz zrobic to samo 10 razy szybciej. Tak
przy okazji to czy na ktoryms serwerze *.gov.pl znajde rozporzadzenia
ministrow (konkretnie min.Zielinskiego, tego od bandytow z TelePSA)?

>Zblizaja sie wybory. Poki nie bedziemy pytac kandydatow co mysla
>o publikacjach elektronicznych oraz o telekomunikacji,
>bedziemy mieli nadal to co mamy. A raczej to czego nie mamy.

Bo to jak na razie jedyny sposob na walke z darmozjadami z telekomucha.
Uczynic z kwestii monopolu telekomunikacyjnego zagadnienie wyborcze.
Jak sie to przewalkuje teraz to potem nie bedziemy sluchali labedzich
spiewow w stylu ze no tak, w kampanii bylismy przeciw, ale wicie
rozumicie: budzet, ochrona rynku i te rzeczy a tak w ogole to poczekajcie
do 2145 roku bo tak bedzie lepiej bo pan minister tak powiedzial.

>--
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Ruch100 i UPR na pewno sa przeciw monopolowi TP S.A. Moze ktos
wie o innych ugrupowaniach o podobnej, zdroworozsadkowej orientacji?