Re: Kermit a ISO-8859-2

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 17:16:52 MET

Tomasz Ku/lakowski <tomkul_at_sunrise.pg.gda.pl> wrote in article
<5aavsf$67f_at_sunrise.pg.gda.pl>...
> Mam maly problem, moze ktos mnie oswieci:
>
> Jak skonfigurowac KERMITA, zeby w locie tlumaczyl ISO-8859-2
(remote host)
> na CP852 (lokalnie na PC)? Oczywiscie mam na mysli najnowszego
MS-DOS Kermita.
> Gdzies w polskim WWW jest niedokonczona strona o takim trybie
pracy.
> W programie nie zauwazylem jednak mozliwosci wyboru ISO 8859-2 dla
zmiennej
> terminal character-set, jest tylko Latin2, no i ISO 8859-1.
  [...]
  Hmmm... To dziala praktycznie automatycznie. Latin2 (w rozumieniu
kermita) to wlasnie ISO-8859-2.

  Jest to tak proste, ze moze i zle to opisalem (jest odsylacz na
PSO)... Bede musial popatrzyc :-)

  Noworocznie

  Wojtek