Re: Internet przez kabel (off-topic)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 19:06:51 MET

zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) wrote:

[internet po kablowce]

>No wlasnie. Co na to ten operator? Nie ma kosztow telefonicznych?
>Zgroza! Jak to moze byc zeby nie bylo kosztow? Czyli jak? Operator
>telefoniczny nic nie zarabia? Ludzie lacza sie, rozmawiaja, wymieniaja
>poczte, obrazki a on nic nie zarabia??? To ja nie wroze temu
>przedsiewzieciu powodzenia.

Jak to zadnych korzysci ? oto one:

1.korzystaja z juz istniejacej aparatury
2.montuja tylko dodatkowe urzadzenia. jak to sie je, nie wiem.
3.sa o wiele atrakcyjniejsi niz inni dostawcy sieci kablowej.
        jesli cena za uslugi bedzie ta sama, to wybiara tych
        co daja razem z internetem. czyli wzrost obrotow.

I tu masz owa 'darmoche' ktora powyzej tak wytykasz :)))))))))))))))))))

>Uprzejmie informuje, ze w Polsce, ktora jest przeciez normalnym
>europejskim krajem nie jest mozliwe aby KTOKOLWIEK zezwolil na tak
>podle i podstepne uszczuplanie dochodow narodowego operatora bez
>ktorego runalby system finansowy panstwa.

ze co prosze ? przeciez wszystko (no prawie) co panstwowe
przynosi albo straty, albo wychodzi na zero. bo nie ma komu robic,
a wszystko pozera administracja. o jakiejze ruinie mowisz ?
chyba ze ZUS zaczalby wszystkich zalatwiac jak nalezy bez
kiwniecia palcem, wtedy zgoda. gospodarka polska upadnie na pysk.

>P.S. A teraz na powaznie. Internet okaze sie rychlo ogromnym zagrozeniem
>dla zwyklego telefonu przez ktory mozna wszak tylko rozmawiac.

I bardzo dobrze. oby tylko nasi 'wspaniali prawodawcy' nie wpadli na pomysl,
by monopol w internecie zapewnic tpsa, tak jak to ma miejsce
przy telefonii analogowej.

>Kosztowna
>infrastruktura telefoniczna jest zbyt droga a daje ulamek tego co daje
>na przyklad Internet przez kabel. Ludzie zaczynaja to zauwazac a
>operatorzy, czujac pismo nosem (czyli rychle bankructwo) beda sie imali
>WSZELKICH sposobow zeby sie na rynku utrzymac.

glownie w lapy i kieszenie prawodawcow, coby uchwalili 'odpowiednie',
oczywiscie korzystne dla nich normy prawne. zblizaja sie wybory.
kazdy moze spytac co wybierany przez nas kandydat mysli w sprawie
ogolnie pojetej telekomunikacji.

>Najgorzej bedzie tam
>gdzie operatorzy sa w jakikolwiek sposob powiazani z budzetem i wladzami.

A nie sa ?