Re: TP SA reklamuje sie

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 00:39:21 MET

In pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:

: Bez komentarza. A moze autor listu pojdzie za wlasnym pomyslem?

Ale dlaczego?? Moglbys opisac ciag procesow myslowych, ktory sklonil Cie
do wyrazenia powyzszej opinii? Jesli dasz mi ustawe, ktora powie, ze od
dzisiaj tylko ja moge laczyc ludzi w jakikolwiej sposob, jestem sklonny
poswiecic calego siebie i swoj kapital, zeby zostac TPSA w nowym wydaniu.

: Sam artykul nie jest moze najmadrzejszy, ale moze tak widzi wlasnie
: Internet Telekomunikacja.

Co chciales przez to powiedziec? Ze jesli morderca uwaza, ze powinien
zabijac, to nich zabija? Jesli tak widzi swiat? Przepraszam za patetyczny
przyklad.

: Czy widzieliscie ostatnio jakis pokaz
: providera internetowego dla publicznosci?

Jak mozna konkurowac z monopolista? Nikt o zdrowych zmyslach tego na pewno
nie zrobi, bo jest to nieoplacalne ani na krotka, ani na dluga mete.

: Czy myslicie, ze wielcy
: prezesi tych firm mowia madrzejsze rzeczy? problem w tym, jak zachecici
: do korzystania z Internetu jeszcze te kilka milionow ludzi w Polsce,
: ktore moze sobie na to pozwolic.

Jakich firm? Jacy wielcy? Nazwiska? Co powiedzieli? Gdzie?
Prosze o podobne streszczenie jakie przedstawil inicjator dyskusji.

: Kazda, nawet najglupsza - z punktu
: widzenia guru internetowego - reklama czy tekst jest w krokiem w tym
: kierunku.
: PS. Sam czasem korzystam ze slynnego numeru 0-20-21-22 i uwazam, ze TP
: S.A. robi dobra robote. A monopol? W idealnym swiecie nie byloby
: monopolii, nie placilibysmy podatkow, zarabialibysmy krocie a dostep do
: Internetu bylby rownie latwy jak do lodowki z zimnym piwem.

Stary!!! Jestes bardziej zachowawczy niz Papiez!
Co robiles za komunizmu? Mowiles: ok, nie ma miesa, nie ma dzisiaj chleba,
ale robimy _krok w dobrym kierunku_ (drugi etap reformy)?

Podobno ludzie sa w stanie przyzwyczaic sie do wszystkiego.

I tylko jednostki walcza z wiatrakami, i Ty do tych ludzi na pewno nie
nalezysz. Ocena takiego zachowania nie nalezy na szczescie do mnie.
Chociaz mowie dyktaturze zawsze nie.

Cholera, ze tez ten idealny swiat, ktory opisujesz nie jest w Polsce,
a w usiech... Po twoim liscie, wiem juz - dlaczego. W Polsce Polacy zawsze
beda glosowali na najglupszych i najpiekniejszych.

--ser