Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex1.petex.bielsko.pl)
Data: Fri 27 Dec 1996 - 19:56:37 MET

> Fajnie - teraz w tym kraju każdy może. Wykreca sie numer i NetScapuje po
> swiecie. Ale porusze tu pewien negatywny aspekt takiego podejscia. Na
> naszym systemie jest tablica ogloszen. Kazdy moze sobie wpisac co mu sie
> chce i zaraz zostanie to wywieszone. Fajne, wygodne, ludzie korzystaja.
Ale
> od pewnego czasu zastanawiam sie czy nie zablokowac tej uslugi.
> Przynajmniej nie zablokowac dla systemow majacych tpnet.pl na koncu.
> Zablokowanie uchroni mnie przed ciaglym kasowaniem bardzo brzydkich i
> wulgarnych wyrazow, ktore wielbiciele TPnetu wpisuja tam namietnie.

Sugerujesz, ze jak ktos sie laczy przez TP-SA to oczywiscie jest chamem i
zasmieca
newsy ? A co to ma do rzeczy ?
Jak ktos bedzie chcial slac bzdety na liste to zadne ograniczenia TPnet mu
nie
przeszkodza.
Na razie TP-SA oferuje najtanszy dostep do internetu i sam - choc mam swoje
konto
i providera - czesto korzystam wlasnie z TP-SA - i robi tak naprawde masa
ludzi.

Zastanow sie co tak wlasciwie piszesz i po co.

To tak jakby powiedziec, ze posiadacze 126p sa chamscy i nalezy im
ograniczyc
dostep do drog. A jak ktos chce jezdzic to niech sobie kupi forda.
Twoja propozycja wlasnie tak wyglada!

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex1.petex.bielsko.pl