www.poland.com [bylo: Kij w mrowisko...]

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 12:06:50 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Janse ajelsi ktos otowryz strony Polska Strona Glupoty albo Polish Jokes
> albo Poland Spring (woda zrodlana w USA ze stanu Maine) to tze znajdzie te
> odnosniki.

To sie czlowiek srednio inteligentny zorientuje, ze pod 'polish jokes'
powaznych informacji nie znajdzie. Ubawi sie i bedzie szukal dalej.

Wiesz co? Ja dziekuje za takiego inwestora, co chcac sie dowiedziec
czegos sensownego o Polsce _przeczyta_ cos wiecej niz tytul Polskiej
Strony Glupoty.

> Chodzi o fakt ze na www.poland.com mozna zrobic cos w rodzaju wizytowki
> gdzei znalazl by sie jakby prospect reklamowy Polski i turystyczeny i
> inwestingowy i kulturowy.

> a) Co za roznica kto suzka Polski czy inwestor czy turysta czy ktos
> zainteresowany obcymi kulturami?

Moze ja jestem malo rozgarniety, ale IMHO inwestor, turysta, czy tez
czlowiek zainteresowany obcymi kulturami - kazdy z nich bedzie szukal
_innych_ informacji.

> Wydawalo sie to oczywiste ze poland.com sluzyl bedzie wszytskim szukajacym
> szybkiej informacji o Polsce o o tym co ma ona do zaoferowania.

Pare linijek wyzej piszesz, ze bylby to rodzaj wizytowki, a teraz
chcesz dac informacje wszystkim jej szukajacym. To sie ze soba kloci.

Azeby wyprzedzic ewentualne 'nie widze zwiazku' juz tlumacze dlaczego:
a/ wizytowka - na niej znalazlyby sie pewnie informacje typu: kraj
   w europie, waluta: zloty, powierzchnia, klimat itditp.
b/ wszyscy - wyobrazmy sobie biologa szukajacego statystyk zachorowan
   w Polsce, czy np czlowieka szukajacego rodziny w .pl - oni tego na
   _wizytowce_ nie znajda. Beda musieli szukac gdzie indziej, i pewnie
   predzej czy pozniej siegna do search engines.

A jezeli www.poland.com mialoby zluzyc jedynie radosci ludzi niezbyt
rozgarnietych, to moze starczyloby tam napisac tylko:
Walesa (koniecznie *bez* ogonkow)
Kosciuszko (jw)
Chopin (;-))
itp