Re: TP SA - ciekawostka jedna taka

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 08:45:43 MET

22 Dec 1996 14:30:41 +0100, alex_at_eris.phys.uni.torun.pl (Janusz A.
Urbanowicz) napisał(a):

>In article <59h9qh$cte$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
>Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> writes:
>
> In pl.listserv.polip Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
> : Dzielnym dziennikarzom gazety udało się dowiedzieć, że (i tu będzie
> : cytat) firmy <<"łączyły swoje serwery komputerowe znajdujące się w
> : różnych miejscach miasta wykorzystując do tego infrastrukturę należącą
> : m. inn. do TP SA". Zakładając bez wymaganego prawem zezwolenia tzw.
> : łącza stałe i prowadząc prace kablowe, naruszyły - zdaniem PIT - ustawę
> : o łączności.>>
> [...]

A jesli polaczylem sie ze sasiadem (dwa tereny mieszkalne +
spoldzielcza klatka schodowa)? Takie przepisy, jesli nikomu to krzywdy
nie zrobi - niestety - trzeba po prostu olac...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --