Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Bronek Kozicki (bross_at_polbox.com.pl)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 21:24:00 MET

: > Koniec koncow - jak widac - www.poland.com mogloby co najwyzej pomoc
: > turystom i jesli ktos chce przekonywac mnie do www.poland.com to niech
: > raczej tutaj wytoczy dziala... :)
: >
: Wydawalo sie to oczywiste ze poland.com sluzyl bedzie wszytskim szukajacym
: szybkiej informacji o Polsce o o tym co ma ona do zaoferowania.

Naprawdę?! A jakie jest przeznaczenie domeny .com? Czyżby: "szybkie
udostępianie informacji o krajach świata"??? Bo ja uczyłem się czegoś innego:
jest to domena główna przeznaczona do wykorzystania przez amerykańskie
instytucje komercyjne (tzn. przez firmy). Jeżeli więc tak jest, i komuś
ciągle się wydaje, że informacji o Polsce należy szukać w www.poland.com,
to ja osobiście z takim bęcwałem nie chciałbym mieć nic do czynienia.

Bronek Kozicki
<bross_at_waw.pdi.net> <http://www.waw.pdi.net/~bross/>