Re: TP SA - ciekawostka jedna taka

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Sun 22 Dec 1996 - 16:21:22 MET

Zbigniew Zych pisal:

>W czyichs studzienkach, panie, w czyichs studzienkach....
>Inna sprawa, czy te studzienki rzeczywiscie powinny nalezec do TPSA....
>
>PS: zeby jasnosc byla: ja wcale nie uwazam, ze tak powinno byc...
>
>Zbigniew Zych
>--

Ale w swoim postingu na ten temat Wojciech Myszka sugerowal cos zupelnie
innego! To mianowicie ze TPSA udostepnia lacza (LEGALNIE) a potem donosi
na korzystajacego z nich osobnika ze lamie Ustawe o Lacznosci co
JEST MOZLIWE bo TPSA nie wnika co sie bedzie przez te kable przesylalo
a mozna je wykorzystywac wbrew ustawie. Tyle.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Jesli prowadzili by kable w studzienkach TPSA to byloby te ewidentne
przestepstwo i tu nie ma o czym dyskutowac. Tak jednak CHYBA nie bylo
(z postingu jednoznacznie to nie wynika).