Re: Kij w mrowisko domen

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 14:32:33 MET

Bronek Kozicki <bross_at_polbox.com.pl> wrote in article
<199612181225.NAA08665@_uucp.polbox.com.pl>...
Reklama to reklama, a biznes to ... miałbyś racje, _gdyby_ istniały
jakiekolwiek powody, by traktować polską obecność w Inecie
równoprawnie z obecnością tamże amerykańskich firm. Wiesz dobrze,
że tak nie jest. W mojej prywatnej ocenie zupełnym brakiem kultury
internetowej (po prostu lamerstwem) jest szukanie wszelkich
informacji w domenie .com . Wszak mamy całą masę domen narodowych
- ba, jest nawet domena .us ! A oprócz tego są .net i .org itd.

One wszytkie zostały wymyślone po to, aby istniała spójna
HIERARCHICZNA struktura domen. Niech więc właśnie taka -
hierarchiczna - ona pozostanie, bez ładowania wszystkiego do .com
Do wyszukiwanie informacji służą specjalne serwisy, i ma to swój
sens.

Otoz nie. Nie po to wymyslono je aby istniala spojna hierarchiczna
struktura.
Nie chodzilo o czyjes zapedy organizacyjne ale mnie juz palce bola od
wyjasniania.