Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 22:53:45 MET

Sat, 14 Dec 1996 17:48:38 GMT, kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal
Tyrala) napisał(a):

>Fajnie. Moj posting stary jak swiat, a Ty wicinasz wszystko, oprocz
>tych 2 linii...
>
>Przypomne Ci, ze chodzilo o to, czy chcemy domeny funkcjonalne, czy
>tez jeden wielki smietnik pt. *.pl.
>I wg pierwszej opcji, 'czesci internetu' powinny miec .net.pl chyba, a
>RMF com'a. Opcja druga jest oczywista.
>
>I dlatego nie wiem, dlaczego tpnet.pl, a nie rmf.pl...

Dobra, niech Ci bedzie tpnet.net.pl (lepiej tp.net.pl). Osobiscie
nadal jednak jestem zdania, ze takie sieci jak tpnet.pl mogly
rejestrowac sie bezp. w pl. Duzo ich nie bedzie...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)